Egy kis apróság
2019. január 03. írta: Ursácska

Egy kis apróság

Nem iszom nescafét. Nincs az az isten, hogy én azt megigyam. Rendes kávét is csak ritkán. De az aranyos kis üvegeknek nem tudok ellenállni :O És a kicsi nescafés üveg aranyos :D Az alábbi darab ajiba készült, mert az illetőtől sok ilyen üveget kaptam. Nem tudta mire kell nekem ennyi üveg. Hát, megmutattam :D És ez csak a jéghegy csúcsa :P

img_20170923_151905.jpg

img_20170923_152032.jpgNincs túlgondolva. Egy kis decoupage, finom vonalas repesztőlakk és fényes lakk zárásnak. Oldószeres, mert az nagyon szép fényes :)

Szalvétát használtam. Nem lett épp olyan, mint szerettem volna, de ismét sokat tanultam az elkészítése alatt. 

Szerencsére annak is tetszett, akinek adtam. Legalábbis ezt mondta :P

A bejegyzés trackback címe:

https://ursacska.blog.hu/api/trackback/id/tr5314378491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása