Néhány lépcsőfok, avagy rajzolva erősödni
2018. december 10. írta: Ursácska

Néhány lépcsőfok, avagy rajzolva erősödni

A rajzolás, mint írtam ebben a posztban, nekem rengeteget segít. Az alábbi posztban pár olyan rajzomat teszem közre, amik valamilyen okból sokat jelentenek nekem. Vagy azért, mert szerintem nem sikerültek jól, vagy azért, mert jól sikerültek, vagy csak mert fontosak nekem, szép és kevésbé szép emlékek kötnek hozzájuk.

Tudom, hogy a rajzaim nem tökéletesek. Vannak hibáik. Ám azt is tudom, hogy még tanulok és még nagyon sokáig fogok tanulni, mire azt mondhatom, hogy kész, már majdnem mindent tudok. Talán sosem jön el az a nap. Ki tudja :D 

A bejegyzés trackback címe:

https://ursacska.blog.hu/api/trackback/id/tr10014377563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása