Noir, avagy emlékek a Sötétségtől
2018. november 25. írta: Ursácska

Noir, avagy emlékek a Sötétségtől

Láttam egy képet, egy dobozról, min fekete alapon kis bizgentyűk voltak, majd metál viaszpasztákkal kiemelték őket. Az nekem annyira megtetszett, hogy muszáj volt "ursásítanom" és elkészítenem a saját fekete dobozomat. Igen ám, de közben jöttek az emlékek, az érzések... és a doboz, bár nem ennek szántam, nem így és nem ilyennek, megtelt egy adag negatív energiával. Nem is lett olyan, amilyennek eredetileg képzeltem, mégis majdnem teljesen elégedett vagyok vele.

Funkcióját tekintve a munkahelyi szerszámaimat tartom benne. Meg a csomag dugi rágót :D

Van rajta minden... kis fém virágok, fa fogaskerekek, 3D golyók, közepesek, csipke, vaspaszta, selyempapír...

noir1.jpg

Az alap egy fekete, nagy méretű, könyv alakú doboz volt. Erre dekupázsoltam a selympapírt, majd a száradása után elrendeztem rajta a kis mütyűröket. Utána felragasztottam 3D lakkal (a Pertarttól. Szinte minden ilyesmihez Pentart cuccokat használok). A csipkét jól megtunkoltam fényes heavy body gélben és úgy ragasztottam fel. Ide nem kell külön ragacs: az átáztatott csipkét rálapogatom a dobozra és nem piszkálom, nyugiban hagyom megszáradni. A tökéletes száradás kb. egy nap. Aztán feketére festettem az egészet, száradás után pedig lehetett viaszolni. A viaszt fontos finoman visszatörölni. Nem síkálva!! Csak finoman, érzéssel.

A selyempapír gyűrődései is szépen kirajzolódtak az arany viaszpaszta által: 

noir3.jpg
Vaspaszta+vékony stencil (mert vastagom ilyen mintával nincs)+fekete akril festék+ antikréz festék+szárazecsetelés= kiemelt, fémes minták.

noir4.jpg
A 3D golyókat matt heavy body gélbe kevertem és a mütyűrökkel együtt tettem fel, majd utána őket is lefestettem feketére.
noir5.jpgA virágok közepét gyöngyök és körömdísz strasszok adják...

noir6.jpg

noir7.jpg

noir8.jpg

noir9.jpgA doboz oldalát antikréz színű kontúrozóval szárazecseteltem :D Kinyomtam egy kis festéket egy papírtörlőre, ecsetet belemártottam, visszatöröltem és mehetett fel :)

noir10.jpg

Mindenféle művelet előtt a zárakat és zsanérokat le KELL szerelni. Külön szoktam őket kezelni. A legvégén fényes lakkal zártam le.
Rajta próbáltam ki először a Darwi alkoholos lakkját, de a spray változatot. Nagyon szép és nagyon jó, de túl sok megy a levegőbe, úgyhogy felejtős, az egész mű lakkozására nem alkalmas, mert gyorsan elfogy. Csak a kis bigyuszokat fogom a jövőben lefújni vele. Viszont mocsok gyorsan szárad :O ellenben pöppecskét drága...

Sokan dícsérték, sokaknak tetszik de csak én ismerem a valódi értékét. Az ára megfizethetetlen :) Ez is, mint MINDEN dobozom egyedi, nincs még egy ilyen ezen a világon :)

Egy kolléganőmnek nagyon megtetszett, rendelt is egy hasonlót. Elkészítettem, ő lett a Holdfény doboz, de róla majd később...

A bejegyzés trackback címe:

https://ursacska.blog.hu/api/trackback/id/tr4914377441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása