Újabb tányérok, ezúttal kicsiben
2017. július 04. írta: Ursácska

Újabb tányérok, ezúttal kicsiben

Nem tehetek róla, szeretek tányérokat díszíteni :)

Ezúttal 12 cm átmérőjű kicsiket szereztem, jobban mondva pár hete szereztem és dekoráltam, most jutottam oda, hogy bejegyzés szülessen róluk. Azóta legtöbbjüket eladtam.

 

screenshot_11.jpg

screenshot_12.jpg

 

Az eljárás most is a szokott volt: a tányérka belsejét alapoztam két rétegben, a karimától a hátuljáig pedig lazúr géllel festettem be. Most fenyő árnyalatot használtam.

 

screenshot_13.jpg

screenshot_14.jpg

 

Az alapozott belső ezúttal rizspapír mintát kapott....

 

screenshot_15.jpg

screenshot_16.jpg

 

...majd kétfázisos repesztőlakkal kezeltem, végül umbrával antikoltam. Ahol kellett újrafestettem a fehér részeket.

Kettő tányérka megmaradt, valamiért kevesen szeretik a repedéseket, vagy én rontottam el? Ki tudja... sebaj, lesz miben tartani az aprót :D

 

screenshot_17.jpg

screenshot_18.jpg

 

Megjegyzés: legközelebb lecsiszolom a fa belsejét, ahol hibás vagy túl durva az anyag.

A bejegyzés trackback címe:

https://ursacska.blog.hu/api/trackback/id/tr9312588933
süti beállítások módosítása