Telik az idő, múlik az esztendő....
2017. június 20. írta: Ursácska

Telik az idő, múlik az esztendő....

Szeretek órákat készíteni. Jobban mondva csak dekorálni. Elkészíteni azt jelentené, hogy magát a szerkezetet és a lapot, számokat is én készítem. De ez nem így van, én csak kidíszítem.

Ez a sokadik órám, még nem tudom mi lesz vele. Vagy ajándék lesz, vagy eladom. Az orgonás óra is egyedi, csak egy készült belőle, többet nem fogok készíteni. Bár ez minden órámra igaz, nincs kettő egyforma köztük :D

 

screenshot_27.jpg

 

Tetszenek ezek a számok.

Itt használtam először arany viaszpasztát. Ugyancsak itt párosítottam először az arany és a lila színeket. Tetszik az eredmény.

A középső minta stencil és Glamour festék eredménye, a háttér sima akrilfestékek tetszőleges pamacsolása, majd kis dekupázs, stencilezés és kész. Ja és persze gyöngytoll!

Bárcsak lassabban telne az idő....néha, nem mindig.

A bejegyzés trackback címe:

https://ursacska.blog.hu/api/trackback/id/tr2612582613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása