Tojásmozaik - első próbálkozás
2017. június 10. írta: Ursácska

Tojásmozaik - első próbálkozás

Régóta ki akartam próbálni a tojáshéjból készült mozaikot de mindig csak halogattam...majd Anyák Napja alkalmából készítettem egy alkotást. Szándékosan nevezem így, mert tényleg az lett.

screenshot_1.jpg

 

A mozaik darabkák jelképezik az anyai sziv darabkáit: mi, gyerekek, sokszor összetörjük, mégis mindig egyben marad, látszólag töretlenül, IDŐTLENÜL, szeretve minket. A színválasztás sem véletlen: az anyák szíve ugyanis aranyból van, ezt mindenki tudja.

Nem írok le mindent, amit belelátok, az túl nagy kitárulkozás lenne.

 

screenshot_2.jpg

 

Az óralapot előbb alapoztam, dekupázsoltam, a tojáshéjakat heavy body géllel ragasztottam fel, a fényessel, majd lefestettem vajszínnel a háttérrel együtt, ahova egy kis bézst is csempésztem. Száradás után arany színű viaszpasztát kentem a mozaikra, majd egy napos száradás után - nem muszáj addig szárítani, csak nekem nem volt időm - lekentem oldószeres fényes lakkal.

 

screenshot_3.jpg

 

A kis piros strasszkövek...nos, azok valójában körömdíszek. De mivel én nem festem és díszítem a körmeimet, ám a kis körömdíszek nagyon tetszenek, emiatt van is néhány szett, nos, gondoltam egy merészet és felhasználtam belőlük párat, annál is inkább, mert színben és megjelenésben is jelképeznek számomra pár dolgot.

Megtetszett a tojásmozaik, bár türelem kell hozzá. Nem baj, állítólag nekem sok van xD Fogok még tojásmozaikot készíteni, ez biztos.

A bejegyzés trackback címe:

https://ursacska.blog.hu/api/trackback/id/tr2712582563
süti beállítások módosítása