Ha rózsaszínben látom a világot...
2017. március 27. írta: Ursácska

Ha rózsaszínben látom a világot...

...akkor lazacszínűre festek egy dobozt :D

Nálam ritkaság az ilyesmi, hogy ennyire -számomra- vidám, nőcis...nem is tudom...olyan igazán "nem az én világom" dobozt készítsek. Ám mégis így történt, amikor nekiláttam ennek a kis ovális bonbontartónak. Megvan pár hónapja, és pár hete le is alapoztam, de valahogy nem tudtam mit tenni rá. Vártam, mert azt éreztem, semmi nem elég jó. A türelem rózsát termett, szó szerint...szeretem ezt a virágot.

A dobozka belseje fenyő színű lazúrgéllel van bekenve. Szeretem a lazúrgélt, szép színei vannak és könnyú festeni vele. A lazacszínnel is megbarátkoztam, kellemes, de nem fogom túl sűrűn használni. Nem az én világom, jobban szeretem a sötét színeket. A rózsát 3D lakkal kentem le. ezt még meg kell tanulnom rendesen használni, hogy úgy nézzen ki a végeredmény, ahogyan szeretném. Nagyon fényes, jól fed--->tetszik. Legvégül vízbázisú matt lakkal fejeztem be az alkotásomat.

A dobozt lehet elajándékozom...nekem már annyi van, ideje szabadulni pártól :D

A bejegyzés trackback címe:

https://ursacska.blog.hu/api/trackback/id/tr4712358681
süti beállítások módosítása