Hűtőmágnesek...hűtőmágnesek mindenhol!
2017. március 24. írta: Ursácska

Hűtőmágnesek...hűtőmágnesek mindenhol!

Nem rég a legutóbbi csomagomban érkezett egy 3 kg-os Darwi kerámiapor is, valamint pár öntőforma, amiket azonnal ki kellett próbálnom :D Fél kilóhoz - gondolom annyi volt, mert amúgy nem mértem csak pohárral - 2 deci vizet adtam, jó kis sűrűcske masszát kapva így. A benedvesített formákba öntögettem, óvatosan, előbb egy kanálra, aztán a formába, hogy kevesebb legyen a levegőbubi...Hát így is lett, mert elfelejtettem megkeverni, na mindegy, majd máskor :D Azután belenyomkodtam a hátuljába a picike mágneseket, amiket később, miután megszáradt és kivettem az öntvényeket, kiszedtem, hogy a festés és lakkozás után beleragasszam expressz ragasztóval.

 

 

A festés...eleinte jó volt. Aztán iszonyúan meguntam. Legközelebb ha bármit is öntök, az nem egyszerre huszonakármennyi darab lesz :D Bár ezeket most eladom, mert egyszerűen nincs mit kezdjek ennyi mágnessel. De annyira elragadott a hév, mikor öntöttem...nem tudtam leállni :D

A festés végén volt, amit fényes vízbázisú lakkal kentem le, ezek kicsit mattabbak lettek, míg a többséget fényes oldószeres lakkal, ezek sokkal fényesebbek és nekem is jobban tetszenek :) Fogok még készíteni kerámiaöntvényeket, mert nagyon tetszik. Egyelőre azonban befejezem a függő projekteket és örömködök, hogy vééégre van egy kicsi szabad időm :D

A termékeket most is a Complex Art hobbi webshopban szereztem be, a Darwi kerámiaporon kívül minden más Pentart termék volt...a festékek, lakkok...na a mágnest nem tudom ki gyártja :D

A bejegyzés trackback címe:

https://ursacska.blog.hu/api/trackback/id/tr1512358589
süti beállítások módosítása