Már megint egy óra
2017. március 09. írta: Ursácska

Már megint egy óra

A cím pöppet csalóka, mert ez életem második órája. Abba kéne már hagyni az órák számolgatását :D

Kicsit elhanyagoltam a blogot...az a fránya munka :/ még hobbizni se volt időm. De sebaj, lesz idő, csinálok magamnak :D

Ez az óra valamikor 2016-ban készült, anyukámnak. Nagyon tetszett neki az első óra, amit készítettem és mondta, hogy kéne neki egy saját, világító számokkal.... Nem kellett sok bíztatás, neki is fogtam.

Repedőpasztát, ha jól emlékszem itt használtam először és egy életre beleszerettem. Egyszerűen tökéletes, nincs ezt mit ragozni.

 

screenshot_132.png

 

Vibráló, élénk és energikus, mégis régies kissé. És ami a legfőbb: világítanak a számok rajta :D Pár perc nappali fénnyel "feltöltve" egész éjjel ragyognak. Adott is egy remek ötletet ez a ragyogás...a legközelebbi szobafestésnél kreálhatnék csillagos égboltot a plafonra. Közben meg szidhatom magam az ötletért, mert a két karom majd letörik míg felfestem...és még tériszonyom is van, hoppá Oo na de ez messze van még és másik projekt.

A repedőpasztáról már írtam ebben a posztban, itt ismét csak azt hangsúlyozom ki mennyire jó a cucc. Ecsettel, vagy festőkéssel, de a kis mancsommal is kenhető, vékony rétegben kicsike repedéseket, míg vastag réteggel nagy repedéseket kapok. Nem szabad elfelejteni hogy mindig az alapozójával kell kezdeni a használatát.

Ezek a repedések egyszerűen tökéletesek *-*

img_20170308_092954.jpg

 

img_20170308_093023.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ursacska.blog.hu/api/trackback/id/tr4612325693
süti beállítások módosítása