Kis hörcsögöm csilivili kincses dobozkája
2016. december 04. írta: Ursácska

Kis hörcsögöm csilivili kincses dobozkája

Amikor megkaptam a csomimat, azonnal kipróbáltam pár festéket :D Mint mindig, a poszt megjelenése és a valódi alkotás között eltelt idő...hát...sok :D Nincs mindig kedvem blogolni, na. Még jó, hogy van időzített bejegyzés funkció \o/ Vagy mi a szösz...

Ezen a kis fa dobozon teszteltem pár, számomra új festéket. Az egy dolog, hogy láttam már róluk bemutató műveket, de nekem szükségem van rá, hogy személyesen  próbáljam ki, lássam, érezzem, stb.

screenshot_103.png

Jó lesz a hörcsögömnek, remélem a festék nem mérgező Oo Három színt próbálgattam. Ezeket is nem rég rendeltem, ebben a csomiban voltak

screenshot_105.png

A bizsut nem kapja meg :P

screenshot_102.png

Megjegyzés: legközelebb simára csiszolom a fát, mert ez így nem tetszik.

screenshot_104.png

A bejegyzés trackback címe:

https://ursacska.blog.hu/api/trackback/id/tr6611998220
süti beállítások módosítása