Játszadoztam
2016. november 30. írta: Ursácska

Játszadoztam

Az úgy kezdődött, hogy facsén olvastam egy Pentart bejegyzést. Hivatkozás, vagy minek nevezik, volt Lakbear blogjára, aki Diy alkotó és művész. Nos, az ő bejegyzésében olvastam először a repedőpasztáról és már akkor eldöntöttem, hogy ez nekem egyszerűen KELL. Mert csak.

Nagyon szépen és részletesen leírja hogyan kell használni a cuccot, aminek nagy hasznát is vettem, amikor elkezdtem játszani.

Ugyancsak facsés Pentart oldalon láttam és Lakbear bejegyzésekben olvastam először az ásványporokról és a heavy body gélekről. Vagy azt a Pentart blogban? Nem emlékszem, a lényeg azonban megmaradt: a termékek neve és felhasználási módjai.

Abban a bizonyos várva várt csomiban ezekből is volt egy egy, mert ki nem hagyhattam, hogy ne rendeljek belőlük :D

A játszás maga abból állt, hogy néztem egy mdf lapot. Aztán minden konkrét terv, rajz, elképzelés nélkül elkezdtem játszani. Elsőre felragasztottam egy aranyos mókusos szalvétát, csakhogy a mókus nyaka elszakadt mikor lapogattam ( sima kézzel lapogattam és körömmel próbáltam a gyűrődést kiszedni, holott már jó ideje zacskós kézzel lapogatok, ahogy azt ebben a videóban láttam Roxana Rusutól, aki profi alkotó akárcsak Lakbear.). Szóval elsőre elcsesztem, de semmi gond \ o / Odaadtam Istvánnak és megkértem szépen csiszolja már le fáig, mert légyszike.

Miután visszakaptam a lapot, újra kezdtem. Alapozás, ragasztás, zacskós kézzel lapogatás és játszás.

Kipróbáltam a matt hb gélbe kevert ásványport, amit a kis festőkésemmel vittem fel - szeretem a festőkésem -, előtte a repedőpasztát, előírásnak megfelelően - szeretem a repedőpasztát is - , majd egy kis gyöngytoll ide, egy kis gyöngyfehér akrilfesték oda és végül Glamour és Delicate festékekkel fejeztem be a játákot. Ezeket is mindet szeretem.

img_20161122_105550.jpg

img_20161122_105620.jpg

Finomszemcsés ásványport használtam (Albite), amit száradás után kicsit összemaszatoltam Delicate ezüstszínű metál akrilfestékkel.

img_20161122_105751.jpg

A repedőpaszta is telitalálat \o/

img_20161122_105851.jpg

A kép oldalát is befedtem az ásványporos géllel, sehol nem törekedtem az egyenes, mérnöki pontosságra, csak úgy, szabadon raktam, egyengettem a pasztát.Az oldalakat a Glamour fekete ezüst színű metál akrilfestékkel kentem be, amiből óvatosan juttattam a szélekre is.

90%-ban elégedett vagyok, de mégsem tartom meg a képet. István egyik kolleganője látta az elcseszett darabot és már úgy nagyon tetszett neki, így arra gondoltam megajándékozom a kész művel.

Érzem a csontjaimban, amint lesz időm, fogok még játszani az anyagokkal, mert nagyon tetszik :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ursacska.blog.hu/api/trackback/id/tr7111988238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása