Azok a hirtelen meglepetések
2016. november 11. írta: Ursácska

Azok a hirtelen meglepetések

Anyámnak már régóta terveztem egy új szemüvegtokot beszerezni. Ez sikerült is, de az unalmas barna külsőt inkább "átvarázsoltam". Csak akkor adtam neki oda, amikor elkészült, így sikerült teljesen váratlanul, hirtelen meglepnem vele. Odavolt :)

img_20160923_173510.jpg

img_20160923_173536.jpg

Nincs túlgondolva, a lényeg az egyszerűség és tartósság volt. Hát, ez utóbbi nem jött össze a munkahelye miatt...oda minimum 100% fém szemüvegtok kellene...

Felhasznált eszközök kb: vékony stencil, akrilfestékek, szalvéta, umbra antikoló, repesztő lakk itt ott...és befejező lakk. Azt hiszem ennyi.

Nem jut eszembe mit hallgattam közben. Ez a darab sem most készült, hanem hónapokkal ezelőtt :D Ha elhasználódik, vagy eltörik, vagy szimplán megunom, újat alkotok, már tudom is hogy milyet :D Anyu pedig nem bánja, szeret "villogni" vele, bár nem értem miért, mert ez a darab sem tökéletes...

A bejegyzés trackback címe:

https://ursacska.blog.hu/api/trackback/id/tr8511922645
süti beállítások módosítása