A "fagyis" váza avagy a második verseny"mű"
2016. október 29. írta: Ursácska

A "fagyis" váza avagy a második verseny"mű"

Ama bizonyos augusztusi verseny második nevezettje ez a vázácska volt...

Ezt írtam a nevezésbe:

"Az eper és vanília fagyi színei ihlettek, de szokásomhoz híven nem tudtam eldönteni melyik is legyen, ezért lett mindkettő, de mégiscsak egy.... Az alany egy évekkel ezelőtti bolhapiaci mustrán levadászott fehér kis váza lett, ami ugyancsak évekkel ezelőtt kapott egy borzalmas zöld festést, a "próbáljukki hogymutatezazöld" kísérletezés jegyében. Azután nem tudtam mit is kezdjek vele, mert nem volt ihletem mit rakjak rá, így csak porfogó lett. Na jó, elismerem virágot is tartottam benne."

vervaza6.jpg

 

Jobb mint volt...de nem tetszik. Nem az igazi, valami hiányzik, na.

A bejegyzés trackback címe:

https://ursacska.blog.hu/api/trackback/id/tr211912661
süti beállítások módosítása